Vážení rodiče a příbuzní prvňáčků,
dovolte mi poděkovat vám všem za výjimečnou atmosféru, kterou jste svým dětem vytvořili v tak významný den, jakým bezesporu 1. září je. Ne vždy se vše dokonale vydaří, ne vždy vidíme ve tvářích dětí pouze rozzářené oči a úsměv od ucha k uchu. Tentokrát to, myslím si, vyšlo. Velkou zásluhu na tom máte především vy, rodiče. Děti se nebály, byly komunikativní, vtipně reagovaly na neočekávané situace, a i když se pár slziček našlo, věřím, že opravdu jen pro dnešek.
Nyní bych vám ráda předala pár informací týkajících se následujících dní.
2. 9. Pátek – výuka do 11. 40, seznámení se s prostředím třídy, vzájemné „oťukávání“ nových kamarádů, zážitkové hry ve třídě, představení vlastní školní aktovky. Žáci starších ročníků vytvoří prvňáčkům obrázkové značky (systém znají z MŠ), pod kterými budou mít v šatně na háčku své věci v sáčku.
S sebou: penál (guma, tužky, pastelky), notýsek s nalepeným raráškem, děti si ho mohou i vybarvit, svačinu a pití. Kdo dnes neměl přezůvky, prosím donést.
5. 9. Pondělí - výuka do 11. 45, adaptační dopoledne se žáky 3.a 4.ročníku, půjdeme na procházku po obci Slatiny, cestou si budeme povídat, co kde ve Slatinách je a stavíme se v obchůdku Coop na zmrzlině. Dejte dětem, prosím, do penálu cca 20 Kč, aby si nanuk mohly koupit.
S sebou: totéž co v pondělí, navíc sáček s TV (dle počasí zatím zřejmě venkovní variantu), dbejte na označení sáčku, aby si jej dítě poznalo, seznamte svého prvňáčka se všemi věcmi, které do sáčku vkládáte s tím, že jsou na tělocvik či na venkovní aktivity za teplého počasí (tričko, kraťasy). Budeme větší část dopoledne venku, nezapomeňte na pokrývku hlavy a sluneční brýle.
6. 9. Úterý – výuka do 11. 45, adaptační dopoledne se žáky 3.a 4.ročníku v budově školy. Připraveny budou soutěže, kvízy, omalovánky, jednoduché hudební nástroje (bubínek, paličky, tubusy..). Děti budou spolupracovat ve věkově různorodých skupinkách tak, aby se vzájemně poznaly, na různých stanovištích. Každé stanoviště bude obsahovat jeden úkol, který děti společnými silami splní…např. stanoviště ve školní družině: úkol = najdi v prostoru třídy obrázek zvířete, které žije ve vodě. Na konci všem poblahopřejeme k úspěchu, nebudeme vyhlašovat první ani poslední místo, protože cílem bude nikoliv vyhrát, ale zúčastnit se.
S sebou: vše co dosud, k tomu navíc kufřík na výtvarnou a pracovní činnost, ve kterém budou všechny věci, které měly děti 1.září na lavici (vodovky, štětce, voskovky, kelímek na vodu, fixy, křídy, černý tenký fix…) Nezapomeňte na savý hadřík, starou košili či tričko, aby se zbytečně neumazaly. Opět dětem kufřík představte, aby si jej poznaly, označte.
7. 9. Středa – výuka do 12. 40 dle platného rozvrhu Čj, M, Čj, Prv, Aj
S sebou: penál, notýsek, žákovskou knížku, učebnice Živá abeceda, Matematika s krtečkem 1.díl, sešit s uvolňovacími cviky pro start psaní, pracovní učebnice k prvouce – Člověk a jeho svět, angličtinu Brilliant Fun 1.díl v deskách. Vše už prosím podepsané (křestním jménem + příjmením)tiskacími velkými písmeny pod obalem nebo nalepeným štítkem na obalu, a to jak učebnice, tak sešitový formát, notýsek i ŽK.
8. + 9. 9. - Čtvrtek + Pátek – pohádkové ladění. Pohádkové čtení, vyprávění, zpívání písniček ze známých českých pohádek, výroba papírových loutek na špejli…poslech pohádkových klenotů z české sbírky. Dle počasí v jednom z těchto dnů ( zřejmě pátek) pojedeme do Jičína na pohádkový festival JMP. Společně navštívíme dílničky na náměstí a na Rynečku, děti si vyrobí drobné dárečky. Přesné info o odjezdu, příjezdu, kapesném na sladkosti atd. dodám v průběhu příštího týdne.
To je zatím vše, děkuji za precizní přípravu tašekJ a přeji příjemné letní dny a hodně milých momentů strávených s přípravou do školy.
Vaše paní učitelka
Komentáře
Nebyly přidány žádné komentáře.